marți, 3 mai 2011

Iertaţi-mă că nu sunt japonez!

George Moise pe numele său românesc, a scris o carte despre cum devine Japonia "acasă" pentru un român. Fragmentele pe care le-am citit au avut efectul unui whisky pe stomacul gol: trebuie să-mi astâmpăr, neapărat, foamea.
Abia aştept să citesc cartea care va apărea în cursul lunii mai la Editura Curtea Veche. (Cine ştie, poate că George cu cartea lui mă va împinge şi pe mine să evadez, să-mi găsesc liniştea. N-ar fi surprinzător să aflaţi despre mine, peste nişte ani, că mă aflu într-o colibă din insulele Samoa, fără telefon mobil, încercând să mă împrietenesc cu polinezienii la un pahar de Kava?)
sengihnampakgigi


Surprinzătoare şi abordarea absolut inedită a promovării cărţii:







P.S. Până aseară nu ştiam ce-mi doresc de ziua mea. Acum, vreau un autograf pe cartea prietenului meu aproape japonez George Moise. sengihnampakgigi

34 de comentarii:

  1. Dacă înțeleg eu bine, este ziua ta!
    La mulți ani, dragă Arcadia,!
    Să scrii câte cărți îți dorești, să primesc și eu măcar un autograf!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant, e alta lume, alta cultura si cu siguranta o viziune diferita asupra cultului muncii, la noi inexistent...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gina: Nu, nu este ziua mea (încă :P), e un fel al meu de-a-mi exprima dorinţele greu de implinit :D
    Îţi mulţumesc anticipat pentru urări, eşti în trend. Finii mei au dat startul zilelor Arcadiei de miercurea trecută când mi-au făcut o petrecere surpriză cu săptămâni înainte, pentru că vor fi plecaţi la serbare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @teo: Că e altă lume, suntem siguri fără să citim cartea. Viziunea exactă o s-o aflăm după lectura obligatorie. :P
    Te ţin la curent :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da-n luna mai tot va fi!Așa că mulți ani sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
  6. @c.j. Da, mintenaş o să stau pe două scaune =))
    Mulţam fain, boierule! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma simt mai mult decat onorat pentru aceasta postare. Sper din tot sufletul sa fie o masa macar indestulatoare, daca nu copioasa. Pana atunci, sa-ti mai dau un whisky mic, zic:
    http://think.adevarul.ro/2011/05/iertati-ma-ca-nu-sunt-japonez-despre-femeile-nipone/
    Multumesc, Arcadia!

    RăspundețiȘtergere
  8. @moise: Dragul meu, dacă ţi-ai imaginat că acest fragment este nou pentru mine, m-ai subestimat! Am citit tot ce se putea găsi pe internet :))
    Dar, mulţumesc pentru băutură! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand e ziua ta?Iti doresc de pe acum LA MULTI ANI SI BANI!!!
    Cartea aia suna interesant...ramane de vazut "ce e de capu' ei".:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Catalin: Ei, m-aş fi lăudat eu, oricum, cu petrecerea, dar dacă vrei să te documnetezi în avans şi să pui de-o petrecere virtuală-surpriză pentru aniversarea mea de 44 de ani, programeaz-o pentru data de zece :D :D
    Mulţumesc de urări! :)

    Da, să aşteptăm cartea! Între timp ne întreţinem cu whisky, după cum vezi =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Când vei fi în coliba din insulele Samoa, va exista pe lumea asta cel puţin o vietate care o să te invidieze: io.
    Io nu am atâta curaj, 'altmintrelea' de mult aveam cetăţenie polineziană. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Teodora: Noa, îţi promit azi că odată instalată şi acomodată în Samoa, îţi fac chemare şi ţie, să vii în vizită, să-ţi întremezi curajul :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Gata, pe mine m-ai convins să citesc cartea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Grea sarcina pentru anonimul nostru ... :p

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca... daca as avea cartea, as citi-o si eu... fara intentia de a ajunge pe insula aleasa de tine... ca sa nu iti fac concurenta... sau aglomeratie...
    dar in vizita la tine... tot as veni... evident... daca imi faci invitatie... promit ca nu am sa vin cu mana goala...

    RăspundețiȘtergere
  16. Recunoastem ca postarera asta - promovarea inedita ne scapase - ne-a facut sa cautam si sa citim cateva fragmente din carte pe Internet. Interesant. Asteptam lansarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Eleva Anca va primi astăzi un zece la Limba şi literatura română! :D


    @Sara: Anonimo, cartea nu e nici măcar lansată la apă, deci n-ai cum să îndeplineşti sarcina. Dar disponibilitatea se notează, primeşti şi tu un zece, pentru bună purtare :D


    @oovi: Vei primi negreşit invitaţia, alături de o listă de cumpărături din civilizaţie pe care n-o să mi le pot procura în sălbăticie =))


    @Amelia & Mihai: Vouă, fiind deja absolventi Magna cum laude, nu vă dau note, vă fac Doctori honoris causa la Universitatea Arcadia :D

    RăspundețiȘtergere
  18. dupa clipurile astea, abia astept sa pun si eu mana pe carte :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @Zazuza: Dacă se epuizeză şi nu mai apuci să pui mâna pe ea, îţi pun o pilă la autor :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Interesantă promovare.
    Drept să zic, deși omul și-a cam băgat picioarele (sper că era caldă apa aia, altfel îl paște o citită de mai mare frumusețea :D), pare să fi ieșit ceva ca lumea. O aștept în librării. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @silavaracald: Da, să sperăm că şi-a băgat picioarele cu folos şi se alege cu cititori, nu cu cistită :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Adica sa devin mai radiata decat sunt?
    Nu multumesc........nu vreau radiatii,nu vreau "clatinata" de cutremure si nu vreau ........sushi
    In zile bune mi-ar fi palcut o vizita in japonia sa vad niste gradini sa admiri padurile de rodo ,cu copaci de 20m inaltime si plin de flori,batrani de catva sute de ani
    Altfel nu ma intereseaza Yahuza,cutremurele,centralele nucleare si nici o calatorie la capatul lumii
    Incep sa am un gen de fobie la "Rasarit"
    Cat despre insulele Samoa.........nu ma omor dupa pictura lui Gaugain(pe care inca il suspectez de impostura la titlul de pictor,dar ii respect pasiunea pt culorile primare)dar imi inspira soarta lui
    As prefera sa plece o anumita parte a populatiei in Samoa(poate ii papa ceva pe acolo) si eu sa raman aici
    ........Ca de obicei io-s pe dos de majoritate......deja e ceva........normal la mine(ca tot vorbiram de normalitate cu ceva posturi mai acusica

    RăspundețiȘtergere
  23. @Elfa: Păi, dacă eşti radiată deja, de ce te mai temi? :))
    Da' Nicolas Poussin îţi place? :P

    RăspundețiȘtergere
  24. Normal că am luat un 10. Cu o profesoară așa bună ca Arcadia... (ah, ce mi-ar plăcea să mai fiu elevă!)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Anca: Şi mie! Vrei să fii colega mea de bancă? :D

    RăspundețiȘtergere
  26. He he he, frumos, pare interesant de citit experienta cuiva in Japonia, mai ales ca uneori ma visez emigrant acolo...

    RăspundețiȘtergere
  27. Vreau! Vreau! Da' să ne așezăm în ultima banca să ne putem hlizi în voie.

    RăspundețiȘtergere
  28. @Eugen: Păi după ce citeşti cartea te hotărăşti dacă mai rămâi sau pleci :P




    @Anca: Musai în ultima bancă, altfel nu mai are niciun haz :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu unul te iert, iar daca pleci in Samoa sa imi faci lista cu sateliti care trec pe deasupra. Si daca e geostationar, cu atat mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu când o plec în Samoa o să-mi iau cu mine cel mai performant anti-satelit, şi-o să bruiez orice semnal pe rază de 100 km :P

    RăspundețiȘtergere
  31. De sisteme anti-anti-satelit ai auzit? Remoduleaza toate frecventele bruiate pe 100 km :P

    RăspundețiȘtergere
  32. @robert: =)) Remodulez, remodulez! :P

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu zic sa iti faci in sezlong din scaunele alea, asta pana ajungi pe insule :)

    Am scris si pe forum insa doresc sa iti urez inca o data multi ani...lumina, plini de inspiratie, eficienta, realizari si mai ales de ebluisanta ta energie.

    Sa imi spui si mie te rog cand apare cartea prietenului tau si daca o pot comanda de pe net. Te-am strans in brate!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Lapona: Draga mea, îţi mulţumesc frumos de urări! :*
    Cât despre carte, cred că deja apare în librării, dar dacă nu ajungi în RO, ţi-o trimit eu, că acum ştiu drumul :D

    RăspundețiȘtergere