miercuri, 21 martie 2012

Să ieșim cu toții-afară!

Da, da, da, e primăvară! O dovadă de dimineață și-o dovadă de seară. (La amiază, o barcă solitară, dovadă că s-a terminat cu era glaciară). Ghioceii să răsară! :D









40 de comentarii:

  1. Absolut superbe pozele astea!
    Înviem, respirăm, ne bucurăm... publicăm! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut orice poză cu soare e superbă :D
      Și da, de când s-a-ncălzit, mi-am mai revenit. Îmcă puțină iarnă și deveneam inertă :))

      Ștergere
  2. yeeeee!! avem primăvară şi anul ăsta!... lăsaţi soarele să pătrundă în suflet...
    da... e bine... e primăvară...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e bine :)
      Până la urmă a venit și anul ăsta, slavă Domnului! :D

      Ștergere
  3. Dooooamne, ce m-ai speriat cu titlul ăsta... am zis că e un îndemn de ieşit ``afară`` după cum ne-a îndemnat prezidentu` nostru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, eşti pe ora Americii!!!
      Deci blogspot sucks, că iar mă repet.

      Ștergere
    2. Să aduc sărurile? :P

      Eu sunt așa, mai tolerantă din fire, blogspotu' poa' să stea liniștit :))

      Ștergere
  4. A venit primavaraaaa. :) sa ne bucuram.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi i-am spus unei colege că aș ieși afară și m-aș tolăni pe trotuar ca un maidanez, să stau la soare :D

      Ștergere
    2. Da, uneori e fain sa fim catelusi sau pisici. :)

      Ștergere
    3. Da. Eu catelus si tu pisica =))

      Ștergere
  5. Arcadia, vin si eu cu tine sa ne tolanim la soare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu? Iti tin loc pe trotuar azi intre 12 si 15 :))))

      Ștergere
  6. Nu stiu daca s-a terminat sau nu, pentru ca in vara asta o sa se lanseze urmatorul ICE AGE:))
    p.s. : mi-a dat antrenoru nume la Capoeira : Camara( crevete)
    de unde i-a venit asa minunata idee, numai el stie:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he he! Nu ți-a plăcut Păpădie, acum na, Crevete! :))

      Ștergere
  7. Am a mulţumi (mumos) de frumuseţea pricestuită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu am a-ți mulțămi pentru trecere și pentru aplecarea cu bunăvoință asupra mărturiilor mele despre desprimăvărare :)

      Ștergere
  8. Barca îmi aduce aminte de o fotografie în care ea dădea la vâsle şi el citea ziarul. Că doar ea a vrut egalitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil fotografia era din aceeași serie cu cea în care ea cară în spinare un asac cât ea de mare, iar el merge înainte cu casetofonul =))

      Slavă Domnului, microbul feninismului nu m-a atins :))

      Ștergere
  9. in sabii sa ne taiem or in poze sa ne mirosim ?? ;)
    miss dusa cu...barca :)la peste cu noi..;)
    hai si la prima vara mea !
    http://windwhisperer.wordpress.com/2012/03/21/lines-written-in-early-spring/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am recunoscut, primăvara ta miroase mai tare, ești câștigătoare =))

      Ștergere
  10. Cred c-am gresit trotuarul, ca nu te-am gasit azi. :)) Nu-i bai, ca la soare tot am stat, nu era sa ratez asa ocazie. Mie imi place iarna numai de Craciun, asa ca daca-i rost de putin soare, scot capul ca firele de iarba din zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți trimit PM cu coordonatele exacte, să le pui pe GPS :))

      WE fain să ai! :*

      Ștergere
  11. Arcadie, U give up ?? ;)pff, pfff
    ca o locomotiva cu aburi .- pufai, scoti fum- lemne umede ??;) ?
    heiii ,treci pe electric ! *lomocotivo * :)
    primavara moroase bine oriunde... showwww my the monnnney :)
    xox, j -o zi cu scantei...

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Robert: Numai bine și ție! Ne vedem în mai, la Brașov! :D

    @Teo: Da, era și cazul. Și mai e cazul să votez și eu niște muzici... :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mai faci tu, Arcadie însorită?
    Am fost în capitală, m-am gândit cum ar fi dac-ar fi să mă întâlnesc cu bucureșteanca din Brașov??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot o să-mi iau un Canon odată ș-odată...
      ti pup! să fii bine!

      Ștergere
    2. @Gina: Eu muncesc cu drag, deși nu prea e soare :D
      Ar fi fost frumos. Să nu mai fii zgârcită cu întrebările data viitoare când o să circuli prin zona mea de acoperire, că poate ne vedem, totuși, odată și-odată :)


      @Georgiana: Eu îți doresc să-l primești cadou cât mai curând :D :*

      Ștergere
  15. barca... este pe lacul IOR... ii recunosc umbra...:P)
    dar... prima poza, este absolut superba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he he! Te vei fi și plimbat cu barca mea, te pomenești :D

      Iar despre răsărituri de soare, e drept, am norocul să mă încânte în fiecare dimineață fără nori. [Azi a fost înnorat :( ]

      Ștergere
  16. ce poti sa mai spui?
    e mai bine fara cuvinte, sa le lasam cateodata nu avem cuvinte sa contrabalansam imaginile:)
    daca vrei sa ne adaugam: http://ratzone.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  17. fraticaaa, n-au iesit toti ?? inca ??
    a venit si a doua vara, ca prima e pe sfarsite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au ieșit, bre! Până la ultimul! Astă seară când m-am întors de la muncă n-am mai găsit loc de parcare, poporul e în parc :))

      Ștergere
  18. Helpful information. Lucky me I discovered your web site by accident, and I'm surprised why this accident did not took place earlier! I bookmarked it.

    my web blog :: Psn Code Generator

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely
    enjoying your blog and look forward to new posts.

    Review my web blog Pirater Un Compte Facebook

    RăspundețiȘtergere
  20. I used to be able to find good info from your blog articles.


    My website: Psn Code Generator

    RăspundețiȘtergere